Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Колодненська громада» (код ЄДРПОУ: 04392209) був реорганізований і увійшов до складу Збаразької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-69 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
Колодненська об’єднана територіальна громада

припинила діяльність, увійшла до складу Збаразької громади

Інформаційні картки

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Колодненської сільської ради

№  від  2016 року

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про народження

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Колодненська сільська рада Збаразького району Тернопільської області

Місцезнаходження: вул. Морозенка, 1, с.Колодне, Збаразький р-н.,Тернопільська обл.

Режим роботи:

Понеділок 8.00.- 17.15 

Вівторок    8.00.- 17.15 

Середа   8.00.- 17.15 

Четвер        8.00.- 17.15

П’ятниця    8.00.- 16.15

Субота – вихідний

Неділя  - вихідний

Обідня  перерва 13.00-14.00

Телефон (факс): (03550) 45 5 42,   45 5 47.

Електронна пошта:  srkolodne@meta.ua

Код ЄДРПОУ 04392209

 

2.

 

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

 

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

  • заява встановленої форми, у випадках встановлених законодавством;
  • паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення;
  • документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;
  • документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;
  • документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;
  • документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.
3. Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про народження безоплатно.
4. Строк надання адміністративної послуги Свідоцтво про народження видається суб’єкту звернення посадовою особою Колодненської сільськоїкої ради при проведенні державної реєстрації народження.
5. Результат надання адміністративної послуги Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про народження.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату) Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про народження безпосередньо у Колодненській сільській раді після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі про народження. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»;

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Колодненської сільської ради

№  від 2016 року

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про смерть

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Колодненська сільська рада Збаразького району Тернопільської області

Місцезнаходження: вул. Морозенка, 1, с.Колодне, Збаразький р-н.,Тернопільська обл.

Режим роботи:

Понеділок 8.00.- 17.15 

Вівторок    8.00.- 17.15 

Середа   8.00.- 17.15 

Четвер        8.00.- 17.15

П’ятниця    8.00.- 16.15

Субота – вихідний

Неділя  - вихідний

Обідня  перерва 13.00-14.00

Телефон (факс): (03550) 45 5 42,   45 5 47.

Електронна пошта:  srkolodne@meta.ua

Код ЄДРПОУ 04392209

 

2.

 

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

 

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

  • документ, встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
  • або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
  • паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності).
3. Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про смерть безоплатно.
4. Строк надання адміністративної послуги Свідоцтво про смерть видається суб’єкту звернення посадовою особою Колодненській сільської ради при проведенні державної реєстрації смерті.
5. Результат надання адміністративної послуги Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про смерть.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату) Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про смерть безпосередньо у Колодненській сільській раді після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі про смерть. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»;

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Колодненської сільської ради

№  від 2016 року

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про шлюб

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Колодненська сільська рада Збаразького району Тернопільської області

Місцезнаходження: вул. Морозенка, 1, с.Колодне, Збаразький р-н.,Тернопільська обл.

Режим роботи:

Понеділок 8.00.- 17.15 

Вівторок    8.00.- 17.15 

Середа   8.00.- 17.15 

Четвер        8.00.- 17.15

П’ятниця    8.00.- 16.15

Субота – вихідний

Неділя  - вихідний

Обідня  перерва 13.00-14.00

Телефон (факс): (03550) 45 5 42,   45 5 47.

Електронна пошта:  srkolodne@meta.ua

Код ЄДРПОУ 04392209

 

2.

 

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

 

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

  • заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, - заява на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника);
  • рішення суду про зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);
  • паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
  • документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
  • документ, що підтверджує сплату держаного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
  • документ, що підтверджує причину скорочення місячного строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).
3.
  • Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.).

Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.

Від сплати державного мита звільняються:

  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і  проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї    воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I та II групи;
4. Строк надання адміністративної послуги Видача суб’єкту звернення свідоцтва про шлюб здійснюється при державній реєстрації шлюбу.
5. Результат надання адміністративної послуги Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про шлюб.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату) Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у Колодненській сільській раді після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі цивільного стану. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

 

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»;

Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012 № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935;

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Колодненської сільської ради

№  від  2016 року

Інформаційна картка адміністративної послуги

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування

Колодненська сільська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування вул. Морозенка, 1, с.Колодне, Збаразький район, Тернопільська область, 47335,
2. Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування

Понеділок  8.00.- 17.15  

Вівторок     8.00.- 17.15  

Середа        8.00.- 17.15  

Четвер        8.00.- 17.15

П’ятниця    8.00.- 16.15

Субота - вихідний

Неділя  - вихідний

Обідня  перерва 13.00 - 14.00

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти, веб-сайт

тел.      (03550)  45 5 42,    45 5 47

e-mail:  srkolodne@meta.ua

Код ЄДРПОУ 04392209

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги
4. Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 Закон України «Про місцеве самоврядування»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

Закон України «Про адміністративні послуги»

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»
6. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення виконавчого комітету №62 від 31.05.2016р. Розпорядження сільського голови №127/к від 03.03.2016 р.
Умови отримання адміністративної послуги
7. Підстава для одержання адміністративної послуги   Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в     установленому     законом     порядку,     за встановленою формою.
8. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

 Реєстрація місця проживання

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

    1. Заяву за формами, наведеними відповідно у додатках 6, 7 або 8 до Правил реєстрації місця проживання;

    2. Документ до якого вносяться відомості про місце       проживання/перебування       (паспорт громадянина  України,  тимчасове  посвідчення громадянина   України,   посвідка   на   постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення  біженця,  посвідчення  особи,  яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій  надано тимчасовий  захист, довідка  про звернення за захистом в Україні);

   3. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягай 16-річного віку)

   4. Квитанцію про сплату адміністративного збору   (у   разі  реєстрації  місця   проживання одночасно  із  зняттям  з  попереднього  місця проживання  адміністративний   збір  стягується лише за одну послугу);

   5. Документи, що підтверджують:

  •    право на проживання в житлі — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили,  про  надання  особі  права  на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім'ї на реєстрацію місця проживання (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);
  •     право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи — довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою, згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);
  •     проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, — довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

    6. Військовий квиток або посвідчення про
приписку (для громадян, які підлягають взяттю на
військовий облік або перебувають на військовому
обліку);

   7. Заяву про зняття особи з реєстрації місця
проживання за формою згідно з додатком 11 до
Правил  реєстрації місця  проживання  (у  разі
здійснення   реєстрації   місця   проживання   з
одночасним зняттям з реєстрації попереднього
місця проживання).

    У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

   -  документ, що посвідчує особу представника;

   - документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

     Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

     У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

 

             Зняття з реєстрації місця проживання

   Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник подає заяву за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання.

    1. У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:

  •     рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
  •     свідоцтва про смерть;
  •     повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

    2.  інших документів, які свідчать про припинення:

  •     підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація  територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);
  •     підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);
  •     підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

     Зняття з реєстрації місця проживання у зв'язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припиненням підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

    Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

     Разом із заявою особа подає:

     - документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;

    - квитанцію про сплату адміністративного збору;

    - військовий квиток або посвідчення про
приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

     У разі подання заяви представником особи, крім     зазначених     документів,     додатково подаються:

      - документ, що посвідчує особу представника;

      - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

      Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

     У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

9. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
10. Платність надання адміністративної послуги Адміністративна послуга є платною.
10.1 Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;

   Закон України «Про надання адміністративних послуг».

10.2 Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

 За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

    у    разі    звернення     особи    протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»  строку  -  у  розмірі  0,0085   розміру мінімальної заробітної плати;

      у  разі   звернення  особи  з   порушенням встановленого цим Законом строку - у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

     У    разі    реєстрації    місця    проживання одночасно   із   зняттям   з   попереднього   місця проживання   адміністративний   збір   стягується лише   за   одну   адміністративну   послугу   та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

10.3

Розрахунковий

рахунок для внесення плати за послугу

Одержувач:  Колодненської сільської ради

р/р 

код 

в ГУДКСУ в Тернопільській області

МФО 838012

Призначення платежу:   плата за надання інших адміністративних послуг

11. Строк надання адміністративної послуги У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів/в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.
12. Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги
  • Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;
  • Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;
  • Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

    Рішення про відмову в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

13. Результат надання адміністративної послуги

Внесення відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі — документ, до якого вносяться відомості про місце проживання), а відомості про реєстрацію місця перебування — до довідки про звернення за захистом в Україні (шляхом проставлення в них відповідного      штампа      реєстрації      місця проживання/перебування особи за формою згідно з   додатком   1   до   Правил   реєстрації   місця проживання).

     Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця   проживання   вносяться   до   паспорта громадянина України:

     у вигляді книжечки (зразка 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2;

   у формі картки (зразка 2015 року) — шляхом внесення      інформації     до     безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення   органу   реєстрації   до   Єдиного державного  демографічного  реєстру  (далі  — Реєстр).

   У разі не підключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення     інформації     до     безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

14. Способи отримання відповіді (результату) Звернення до органу реєстрації (у тому числі до  центру  надання  адміністративних  послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
15. Примітка

 У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція - попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

    Розгляд     справ      про     адміністративні правопорушення і накладення адміністративних стягнень   покладено   на   виконавчі   комітети сільських, селищних, міських рад.

         Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні   правопорушення,   передбачені статтями 197, 198 цього Кодексу (при накладенні адміністративного      стягнення      у      вигляді попередження в центрі надання адміністрати-вних послуг),  мають  право  адміністратори   центрів надання адміністративних послуг або особи, згідно рішення виконавчого комітету.

 

Веб-сайти для громад України - GROMADA.ORG.UA Веб-сайти для районних державних адміністрацій України - RDA.ORG.UA Веб-сайти для районних рад України - RAYRADA.ORG.UA Веб-сайти для відділів освіти та освітніх закладів - OSV.ORG.UA Розробка офіційних сайтів державним організаціям


офіційні сайти «під ключ»
для органів державної влади

Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua